alttext

Stage in London / Amsterdam / Praag

Dit van origine Nederlands bedrijf heeft zich weten uit te groeien tot een internationaal bedrijf! Met het geniale idee om een Property Management Systeem te ontwikkelen hebben zij dé oplossing van de 21ste eeuw voor de hedendaagse hotelier.

  • Engeland

Studie: Communicatie/Horeca / Hospitality/Marketing / Sales / PR

MarketingSalesPRHospitalityPraagLondonAmsterdamStage naar stages

Missie/ Visie van het bedrijf;

Dit van origine Nederlands bedrijf heeft zich weten uit te groeien tot een internationaal bedrijf! Met het geniale idee om een Property Management Systeem te ontwikkelen hebben zij dé oplossing van de 21ste eeuw voor de hedendaagse hotelier. Voortaan kunnen gasten online inchecken, krijgen zij toegang tot persoonlijke city guides en kunnen zij via hun mobiele telefoon direct berichten sturen naar de receptie. Daarnaast is het een systeem waar medewerkers in het hotel onderling veel mee kunnen samenwerken; schoonmakers houden bijvoorbeeld de receptie up-to-date over de status van de hotelkamer. Op deze manier kunnen check-ins eerder gerealiseerd worden en zijn er hierdoor meer tevreden gasten. Al meer dan 200 hotels in 21 verschillende landen werken met dit platform!

Stage; 

Als assistent van het sales- en marketingteam, krijg jij projecten toegewezen met specifieke targets en deadlines die jij moet gaan behalen. Je krijgt de kans om meer te leren op het gebied van sales, marketing en public relations. Elke dag bij dit bedrijf is anders! Nieuwe klanten en nieuwe hotels werven die gebruik willen maken van het platform, met nog meer nieuwe wensen en eisen. Jij helpt met het zoeken naar nieuwe kansen voor de salesafdeling, door onder andere te bellen met potentiële klanten. Je analyseert sales & marketing rapporten zodat jij beter begrijpt waar dit bedrijf vandaan komt en zodat jij nieuwe ideeën en strategieën kan opdoen over hoe dit bedrijf kan groeien. Daarnaast help jij met de social media en PR campagnes, assisteer je bij de administratieve taken en help jij bij de website-helpdesk.

Profiel;

Jij bent niet bang om de status quo uit te dagen! Je bent in staat om te werken in een snel groeiend bedrijf en je spreekt vloeiend Engels! Jij bent iemand die ook écht daadwerkelijk leert van feedback en jij kan je goed aanpassen in nieuwe situaties. Jij bent iemand die jouw ideeën en suggesties doorzet en dit bedrijf vooruit weet te helpen. Je bent out-going, sociaal en kan goed met je collega’s, klanten en partners over de hele wereld communiceren. Last but not least heb jij oprechte interesse in de nieuwe technologie die innovatie brengt in de hospitality.

Studierichting Stagiair;

Marketing, Hospitality, Sales, PR

Talen;

  • Engels
  • Elke andere taal is een plus!

Dagelijkse taken;

  • Eigen projecten
  • Nieuwe klanten werven
  • Rapporten analyseren
  • Nieuwe ideeën en strategieën bedenken
  • Deelnemen aan creatieve brainstormbijeenkomsten
  • Contact houden met potentiele klanten via email en telefoon
  • Assisteren bij administratieve taken
  • Marketing en sales database bijhouden
  • Website-helpdesk vragen beantwoorden

Jij bent;

  • Iemand die van uitdagingen houdt
  • Georganiseerd en gestructureerd
  • Sociaal
  • Iemand die zich snel kan aanpassen aan nieuwe situaties
  • Iemand die zijn/haar ideeën doorzet
  • Vloeiend in Engels
  • Iemand die goed overweg kan met Microsoft Word/ Excel/ PowerPoint

Locatie; 

Londen, Amsterdam & Praag