Klantgericht in hart en nieren? Word Service Guest Agent op Malta!
Als Guest Service Agent in dit hotel zal jij het eerste gezicht zijn dat de gasten zien wanneer ze arriveren bij het hotel.
Missie/visie bedrijf
Gasten die verblijven in dit viersterrenhotel op Malta dompelen zich volledig onder in schoonheid. Deze schoonheid komt niet alleen van de prachtige ligging aan St. Julian’s Bay, maar ook vanwege de focus van het hotel op een aantrekkelijke inrichting. Een prachtige locatie voor een stage dus! Of het nu in het restaurant is, op de kamers, aan de receptie, of via de finaciële afdeling en het marketing team, hier zetten de medewerkers zich dag na dag in om een glimlach op het gezicht van hun gasten te toveren. Daar kan jij een deel van gaan uitmaken!
Stage
En een groot deel ook! Als Guest Service Agent in dit hotel zal jij het eerste gezicht zijn dat de gasten zien wanneer ze arriveren bij het hotel. Jij zorgt er voor dat ze zich welkom voelen, je helpt ze met hun vragen en problemen. En keer op keer ben jij in staat om hun verwachtingen te overtreffen.
Profiel student
Voor jou is ‘klantgerichtheid’ niet alleen een onderdeel van een functie-omschrijving, het is een deel van wie jij bent. Met liefde help jij de mensen om je heen en je doet dit met een glimlach. Daarnaast ren jij niet weg van problemen, maar jij lost ze efficiënt op en met oog voor detail.
Studierichting
Hotel | Hospitality | Toerisme | Vrije tijd management
Dagelijkse taken
- Verwelkomen van gasten wanneer ze arriveren en verzekeren dat ze zich verwacht en welkom voelen
- Verzekeren dat gasten de accommodatie krijgen die ze verwachten
- Up to date blijven van wat er over het hotel en de locale diensten te weten is om vragen van gasten te kunnen beantwoorden
- Bewust zijn van welke gasten in het hotel verblijven via het Hotel Management System
- Omgaan met klachten van gasten op een snelle, efficiënte en gevoelige manier
- Houden aan het beleid, de procedures en de standaard van het hotel
- Ontvangen van betalingen en daarbij aanhouden van het kredietbeleid van het hotel
- Nauwkeurig beheren van administratieve systemen en procedures van de receptie
- Voorzien van de mogelijkheid om valuta’s te wisselen
- Bijhouden van gevallen van weigeringen om zaken te doen en de reden daarvoor
- Controleren van netheid en werkstandaard van de receptie en doorsturen van complete checklists naar de Front Office Manager
- Promoten van verkooppunten van het hotel en speciale evenementen
- Bijhouden van verkopen en level van bezetting
- Bijdragen aan verdere taken gegeven vanuit het management
- Verzekeren van balans op de accounts aan het eind van de shift
Jij bent
- Ambitieus
- Klantgericht
- Goed in problemen oplossen
Talen
Engels
Locatie
St. Julian’s, Malta
Aantal werknemers
170
Stagevergoeding
Maaltijden onder werktijd
Stage ID; 1256