Stage in Auckland, Nieuw Zeeland
Dit onlangs gerenoveerde luxe 5-sterrenhotel presenteert met trots hun innovatieve en unieke hotel midden in het centrum van Auckland.
Missie/visie bedrijf:
Dit onlangs gerenoveerde luxe 5-sterrenhotel presenteert met trots hun innovatieve en unieke hotel midden in het centrum van Auckland. Het gaat allemaal om details! Met alleen de beste service staat dit hotel klaar voor haar gasten en zorgen zij ervoor dat de gasten het naar hun zin hebben.
Stage:
Jij zorgt ervoor dat te allen tijde de hoogste level van klantenservice wordt bereikt en behouden. Je bent verantwoordelijk voor de gastenregistratie; het behouden van accurate gasten accounts. Daarnaast voorzie jij de gasten van alle actuele en hulpvolle informatie. Ook neem jij de dagelijkse telefoontjes aan op een vriendelijke manier. Constant streef jij naar de ultieme klantentevredenheid. Bovendien zorg jij voor de handhaving van de strenge beveiligingsprocedure om de vertrouwelijke informatie en de veiligheid van de gasten te waarborgen.
Profiel student:
Als front office professional van het hotel, wordt er van jou verwacht dat jij er op en top uitziet! Met een energieke uitstraling weet jij de gasten met een warm onthaal te ontvangen. Dit hotel is op zoek naar een sociaal persoon, die de Engelse taal goed beheerst. Daarnaast ben jij erg flexibel en kun jij je snel aanpassen in verschillende situaties.
Studierichting:
- Communicatie
- Hotel | Hospitality
- Management | Business Development
- Retail
- Toerisme | Leisure
Dagelijkse taken:
- Het bezorgen van een kwalitatieve service aan gasten door snel, efficiënt en beleefd te reageren op hun verzoeken tijdens het inchecken, uitchecken en tijdens hun verblijf.
- Het accuraat beheersen van de gasten- en hotel accounts.
- Het handhaven van strikte beveiligingsprocedures met krediet- en geldtransacties, boekhoud procedures, problemen met kamersleutels en geheimhouding van vertrouwelijke gasteninformatie.
- Communicatiekanalen tussen hotelgasten en alle hotel afdelingen, zowel mondeling als schriftelijk onderhouden.
- Op een professionele manier alle dagelijkse telefoontjes beheren. Alle bellers begroeten volgens het beleid van het hotel. Telefoontjes doorverbinden naar de relevante afdelingen die snel en efficiënt op verzoeken reageren.
- Een interne telefoonlijst bijhouden voor een nauwkeurige overdracht van telefoongesprekken.
- Gebruik maken van elke gelegenheid om hotelfaciliteiten te promoten en de sales te maximaliseren.
- Ervoor zorgen dat elke interactie wordt behandeld in overeenstemming met de hotel waarden en servicenormen.
Jij bent:
- Verzorgd
- Vloeiend in Engels
- Flexibel
- Sociaal
- Iemand die zich snel kan aanpassen
- Respectvol
Talen:
- Engels
- Elke andere taal is natuurlijk een plus!
Locatie:
Auckland, Nieuw Zeeland