alttext

Uitdagende Fundraising and Project Development stage in Vietnam

Je doet diepgaande kennis op van internationale communicatie tussen de organisatie en (potentiële) donoren en huidige partners.

  • Vietnam

Studie: Communicatie/Evenementen / Events/Management / Business/Marketing / Sales / PR/Media / Entertainment

Vietnamfundraisingproject managementcommunicatieevenementenmarketingsalestalencultuurinternationaalNGO naar stages

Missie/visie bedrijf

Deze niet-gouvernementele organisatie (NGO) helpt de meest kansarme kinderen in de Quang Nam provincie, Vietnam. Het is hun missie om armoede te bestrijden en kinderen de tools te geven om aan een goede toekomst te werken. Dit bereiken zij door te investeren in de educatie van kinderen, kinderen met een handicap te supporten, water en sanitaire voorzieningen te geven en woningbouwprojecten uit te voeren. 

Stage

Tijdens je stage leer je hoe het is om voor een NGO in het buitenland te werken. Je doet diepgaande kennis op van internationale communicatie tussen de organisatie en (potentiële) donoren en huidige partners. Daarbij leer je hoe het proces verloopt van het verkrijgen van fondsen.

De organisatie moedigt hun stagiair(e)s daarbij aan om hun eigen projecten op te zetten die betrekking hebben tot het welzijn van kinderen. Hierbij komen je skills in design, budgetten opstellen en planningen maken zeker van pas.

Profiel student

Studenten moeten interesse hebben om te werken in een non-profitsector en gemotiveerd zijn om in het buitebnland te werken. Je hebt een goed niveau van de Engelse taal en bent communicatief goed vaardig.

Studierichting

Communicatie | Evenementen | Marketing / Sales | Talen / Cultuur | Alle studies met een internationaal aspect.

Dagelijkse taken

  • Beantwoorden van e-mails van internationale donoren en partners;
  • Op zoek gaan naar potentiële nieuwe donoren / financieringsleiders;
  • Nieuwe ideeën creëren voor toekomstige projecten;
  • Rapportage in het Engels van lopende programma's;
  • Veldwerk (wekelijks)

Jij bent/hebt

  • Internationaal georiënteerd;
  • Onafhankelijk;
  • Innovatief;
  • Hands-on mentaliteit;
  • De motivatie een verandering aan te brengen;
  • In staat culturele verschillen te accepteren.

Talen

  • Engels – hoog niveau
  • Vietnamees – niet noodzakelijk, wel gunstig

Locatie

Quang Nam provincie, Vietnam

Aantal werknemers

5

Internship ID; 1074